Ute- eller hemmakväll?

Jag har en del festligheter att delta på ikväll, men jag lovade faktiskt mig själv och Anton att vara nykter fram till stämman (WOW, en hel vecka tänker ni nu.. Rätt lamt löfte egentligen, men jag satsade på att vara realistisk denhär gången) Därför så tror jag faktiskt att jag stannar hemma för att inte göra frestelsen till att ta ett glas, och sen ett till och sen ett till för stor. Jag kidnappar Christoffer och gör en mysig hemmakväll av allting istället!


Jag är ganska osmart inser jag nu.. Jag brukar länka till min blogg när jag skickar intresseanmälningar till bostäder.. Och när jag nu målar ut mig själv som en ständigt festande småalkis så kanske det inte är så konstigt att jag inte får någon hyresvärd. Om du som läser det här är en av alla hyresvärdar jag har mailat så kan du vara så snäll och blunda och skrolla ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback