Måndag all over again

Då var det måndag igen. Tvättmaskinen är fullproppad, jag är promenadsugen och helgens bravader är på väg att bli historia. Jag var på ledningsforum med alla MUFs distriktsordföranden i helgen. Som vanligt så var det vldigt kul att återse alla mina kollegor, men helt ärsligt så känner att jag inte har så mycket att hämta på våra utbildningar längre. På lifeleader academy lärde jag mig hur mycket som hellst, men efter det så har det bara tagit stopp..  (hahahaha jag måste nog vara fullärd redan ;)


Att se fram emot i veckan:

  • Löning!
  • Bli klar med min kostym till nästa helgs middag
  • Onsdagsmyset (som tydligen ska vara nått extra denna gång)
  • MUF Dalarnas inbjudan till utbildning kommer ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback