Pucko-Olga

Bilderna ifrån mitt modereportage med Juha är ute på villovägar, jag tänkte bara informera om att det är på gång om än med en hel del förseningar.. Håll ut!

Annars då?

Det är sjukt inne att klaga på SL just nu, så även jag tänke stämma in i klagosången.
Jag bor ju alltså i Segeltorp som är en bra bit utanför Stockholm. Jag måste åka tunnelbana och buss varje gång jag ska ta  mig mellan stan och hemmet. Och som bekant så ligger Stockholm i Sverige, men detta till trots så har SL inte fattat att det varje höst kommer falla löv på spåren samt att det varje vinter kommer att snöa. Ändå är kaoset ett faktum så fort vårat svenska väder gör sig påminnt. Varje dag så kommer det minst en stackars kollega försent till jobbet på grund av stillastående trafik som beror på just löv på spåret. Jag är som sagt inte den enda som vill få ur mig lite illska, Metro tillägnade en hel sida i tidningen åt arga resenärer som vill skriva av sig. Klockrent!


Kommentarer
Postat av: Vänstern

Visste inte att Kollektiv trafiken dög åt överklassen

2008-11-02 @ 03:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback