Solidaritet fyllde år

Olga Sokolova

Torsdagsklubben på sollan fyllde ett år, och jag och Marc var där...

Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg, först så var det ju förkrök på hofet där den hemliga gästen dök upp, det var svenskans gamla stockholms-boss Philippe. Efter några timmar där sprang jag till bion för att kika på Bond. Den var riktigt fet, men det var lite svårt att hänga med i alla häftiga fightscener, jag fattade inte riktigt vem som var vem eftersom allt gick väldigt snabbt (och jag hade lite för mycket vin i kroppen..)
Anyway, när filmen var slut så sprang jag till Solidaritet och kom dit lagom för att hinna se min chef spåra vid baren. Om han hann med sitt plan vid 8 i morse är det ingen som vet, men med tanke på alla shoots han drog i sig (och som han hällde i alla runt omkring honom också för den delen) kl 4 i natt, så har jag hemskt svårt att se det hända.. :P

Annat kul...
Max var jättesöt
Hannes somnade på bion
vi hade popcornkriget på bion!!!
Simon preppade håret med coca cola (höhöhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback