Resultatet

Jag har pillat med html-koder hela kvällen, detta är resultatet! Ett galet sommrigt utseende, men jag klarar verkligen inte av en höst ännu!!

Paniken slog in när jag insåg att jag inte kan uppdatera utseendet mer. Troligtvis så har jag råkat spara något fel någonstans som jag aldrig kommer hitta.. Så folks... Detta är utseendet för min blogg för all framtid, oavsett årstid :)

Det jag vill ha sagt är att någon häftig människa som kan något om html-prylar gärna får träda fram och försöka hjälpa mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW vad snygg!! hur har du lärt dig allt det här? Det är verkligen jättefint allting!!

2008-09-01 @ 02:29:06
Postat av: Anonym

haha du borde fixa kommentar-sidan dock... inte lika fint

2008-09-01 @ 02:30:09
Postat av: totte

fett fin oligs.. du klarar dig bra utan några proffs.. hehehe

2008-09-01 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback