Dagen jag dog i hjärtinfarkt

Jag fick jätteont i bröstet precis, och det strålade i armarna och jag fick döont i käkarna och började må illa och kallsvettades. Blev rädd och googlade hjärtinfarkt. Symptomen stämde in aldeles för bra, det blev tyngre att andas.
Smärtan och dödsångesten tunnas sakterligen ur och efter en stund så känner jag ingenting. Jag klickar snabbt ner fönstret med alla symptom uppradade och skäms litegrann, pinsamma hypokondriattack!

Men jag vet att smärtan var äkta, tänk om jag går hem ifrån jobbet nu och avlider i min ensamhet. "20-åring avled ensam i sin lägenhet av hjärtinfarkt- efter att hon bloggat om det"

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: simon

Jag kontrar med

" 18 åring dog av hjärnblödning på bussen- Efter att ha sprungit till den"



Rökare ska inte springa, jag ska gå. Kanske powerwalk. Inte springa.

2009-04-14 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback