Men godmorgon!

Trots att dimman låg tungt över Stockholm idag när jag ganska förväntansfullt sprang till fönstret i hopp om ett lika fint väder som igår så blev min morgon mycket bra. Jag lyssnade på några statsvetare som analyserat socialdemokraternas senaste nedgång i väljarmätningarna. Dom precis som jag menade att det hade föga lite med den goda Wanjas skandal att göra, utan enbart det faktum att socialdemokraterna faktiskt inte har någon politik. De har inga förslag och de har tappat sina visioner.

Jag kan bara rent spontant tycka att denna taktik ifrån S är väldigt, väldigt dum. Borde de inte ta lärdom av förlusten i valet 2006? De förlorade det valet just därför, de var för lama och tyckte för lite. Men hey! Jag fick en glad morgon, hoppas på många fler. Tack Mona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback