Wet'n Wild

Just nu sitter jag på hotellet i Orlando och tittar på soluppgången över staden. Igår avverkade vi två Disney-parker, och idag ska vi till äventyrsbadet Wet'n Wild. Det är helt galet varmt här, men mitt på dagen så kommer det alltid ett skyfall som svalkar ner allt för en stund innan det sen blir hett igen. 

Jag trivs här, i USA får man äta hur mycket man vill utan att någon tittar snett. Det betyder dessvärre att mina 59,9 snart är ett minne blott. Men vad gör det när jag har så mycket god snabbmat i magen :)



Dyngsura på väg hem ifrån disneyland. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer ihåg hur kul vi hade här. kommer alltid komma ihåg våran USA resa Olga. och alla andra resor och glad minnen vi har tillsammans.

2009-12-07 @ 10:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback