Pragresan

Nu sitter jag och är så underbart jävla duktig på jobbet. Men en paus för en kortare uppdatering får man ta faktiskt!

 

Julen var väldigt mysig, men mager. Julmaten bestod av karp i alla former och färger, inte alls någon höjdare. Så för första gången i hela mitt liv så har jag faktiskt gått ner i vikt över julhelgen. Ovanligt!

 

Släkten är enorm, jag hade helt ärligt ingen aning om att vi var så många. Sötast i hela släkten är min alldeles nykläckta lillkusin Anja som jag redan visat er, och bästast är faster Julia som räddat mig på alla sätt denna helg.

 

Visakortet är probably tömt på både penningar och kredit idag (vågar inte riktigt logga in och kolla..) Det fanns ingen hejd på mig i julrushen riktigt, köpte lite allt möjligt som jag tyckte mig behöva just då. Jag får leva på vatten och.... ja, vatten. Det är nog allt man kan få för minus en massa pengar. HAHA!

 

Nyår kommer jag av ovanstående anledning få skåla in med vattenfyllda kristallglas.

 

 

0-582ac7c30cf466de6e6b5227a89013f7.png

Syster, pappa och Olga.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad gött! Snygg familj :) puss Sanna

2009-12-29 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback