Im on my way..

-933f868bf918e9a2653b39ebd0ab44b.png

 

väskor på hög som väntar på att bli incheckade. Det är som vanligt väldigt mycket gråt på mig så här innan avresa. Men det är lyckliga tårar, mest längtar jag efter att få krama om min lilla söta syster som har varit lite sur på mig sedan jag inte kunde besöka henne på hennes födelsedag... Bäst av allt med denhär resan är att jag kommer komma hem till lika rena lakan som jag lämnar dom. Ingen osäker och pinsam kille kommer bedra mig med en riktigt ful brud när jag är och hälsar på min familj. Mitt hem, min fina fina lägenhet kommer fortfarande kännas som mitt hem när jag kommer tillbaka. Någon annan persons kassa självkänsla kan inte påverka mig längre. Det känns väldigt skönt att skriva detta, och även om jag vet om att detta borde vara ett av dessa inlägg som jag till slut struntar i att skicka så kan jag inte bry mig.det är jul och jag ärpå väg till min familj! And you and your sorry ass cant touch me. In fact, you never will again!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA OLG!!

2009-12-23 @ 20:57:47
Postat av: Anonym

Man kan ju kanske vända på det oxå, varför bedrar man i ett förhållande? Jo kanske för att bruden (i det här fallet DU) är troligen världens sämsta, dåligaste, tragiska, hemskaste person, och att det inte överhuvudtaget finns någon attration till dig... el kanske för att få bekräftelse, vad vet jag... här tycker jag att det är DU som e pinsam, och kan man hitta en mer osäker tjej än dig, nej d går nog inte, och självkänslan ska vi nog inte ens ta fram på tal här, ha ha, du e ju bara för j-vla patetisk... killen i fråga ska nog bara vara glad att han aldrig kommer träffa någon som dig igen, för nu kan han bara hitta någon som är bättre. Hoppas du är nöjd med det du har åstakommit so far... själv tycker jag synd om människorna i din omgivning, som du har manipulerat till å vara dina såkallade "vänner", och jag tycker synd om din framtida pojkvän,som kommer att komma på att du inte är någonting att ha, förens det är försent! Men trots allt mitt hat mot dig (som jag aldrig någonson kännt på detta vis förut) så hoppas jag för Din skull att även Du kan lära dig något utav det här, och leva det liv som gör dig lycklig och tillfreds, men hoppas att det inte slutar som denna gång!!!

2009-12-26 @ 03:50:16
Postat av: 0,1:an

heeej jag har bara noll komma ett... hahaha... detta var det absolut bästa jag kunde komma på så här på stående fot, hoppas att du tar riktigt illa upp nu!! (Hade jag fått sitta ner och tänka efter i lugn och ro så hade jag förståss inte kommit på något bättre att skriva ändå...) puss!

2009-12-27 @ 00:23:21
Postat av: Anonym

för övrigt ett riktigt bra inlägg olgis, är som du vet hemskt mycket glad för dig ;) DU förtjänar inget mindre än att åtminstone ha en egen kojs att komma hem till! (som icke blivit nersmutsad med luder...oops..)

2009-12-27 @ 00:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback