12 timmars arbete efter 3 timmars sömn

Jag och Christoffer stupade i säng klockan 4 i natt efter en fantastisk gala med urgod mat och galen efterfest. Och klockan 7 ringde väckarklockan. Jag sitter nu på mitt förmiddagsjobb och är i ett tillstånd som närmast kan liknas vid döden, och jag ska jobba till nio ikväll!!! Efter tre timmars sömn, jag är så bitter. Men det var å andra sidan helt värt det, men nu får jag alltså ta konsekvenserna av att vara uppe och efterfesta med Björn och Robert Gustavsson, samt ett större urval med andra coolingar. (JA det är sant, jag träffade Björn gustafsson igår! En dröm som gick i uppfyllelse trodde jag, men han var tråkig och jävligt stel. Så nu vet jag det och behöver inte avguda honom längre)

Kan någon tycka synd om mig snälla? Nu tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker lite synd om dig.. men vet hur jag kan bota upp det.. :)

2009-01-20 @ 13:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback