Att flytta på sig

Idag är tredje flyttdagen för mig, och nu är jag väldigt trött på allt plockande och kånkande. Tanken var att jag skulle börja jobba idag, men det fick vänta då jag och Christoffer fick låna en bil för att hämta alla mina prylar ifrån mitt rum i Huddinge. Nu sitter jag på golvet i vårat vardagsrum, helt omringad av högar med kläder där jag försöker organisera in varenda plagg innan det ska klämmas in i garderoben.

Dagens höjdpunkt är att jag har blivit kompis med gubben i kemtvätten som ligger i vårat hus. Jag fick rabatt på tvätten idag och så fick jag en massa galgar av honom, så nu är vi vänner. haha! Det jag glömde berätta igår var att jag även har blivit kompis med pizza-gubben på andra sidan gatan som gav mig välkommen-till-gatan-rabatt på pizzorna. Undra vart jag ska gå imorgon och utnyttja att jag är nyinflyttad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback