Att kånka saker i fyra trappor

Det gick förvånansvärt smidigt och bra, mest för att jag slapp kånka och kunde åka hiss och för att Christoffer och hans pappa skötte det mesta av kånkandet. Men nu är vi och det medsta av våra ägodelar inne i lägenheten och det fattas bara lite städning, sen tror jag att vi är redo att bo här.

Det är väldigt mysigt att flytta in med någon, min favorit hittills är hej och hejdåpussarna i dörren. Det är något som jag defenitivt kan vänja mig vid. Fast nu kommer jag på mig själv med att underdriva det här med pussarna, det är ju faktiskt så att man möts av hej och hejdåpussar så fort man möts någonstans i lägenheten. Med tanke på den relativt lilla ytan vi bor på så blir det ganska många pussar, och alltså inte bara dörr-pussar.

Nu får jag skäll för att jag bloggar mitt i städningen. Jag ska tydligen hjälpa till att bära in soffan nu.. På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback