Min vän med en blogg

Lite då och då dyker det upp en del viktigpettrar på nätet som vill tycka en massa om en massa. Det senaste stjärnslottet på viktigpettrarnas blogghimmel är min gode vän Carl-Oskar Bohlin som har startat just en sådan blogg. Jag har lovat att länka till den, men jag rekommenderar knappast ett besök om ni vill ha hjärndöd läsning så som den ni finner på min blogg. Man orkar knappt läsa igenom hans enda inlägg som endast är en enda lång klagosång på mycket fin svenska. Känner jag honom rätt så kommer bloggen dessutom inte bli långvarig och knappast bra uppdaterad. Jag ger den ett halvår, maximalt! Har har ni den : http://propaganda.blogg.se Obs! Bloggbråk är trendigt, kolla bara på Alex Schulman och hur han håller på :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha!

2009-01-06 @ 16:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback