saker som stör mig, del 1

Jag springer på sånnahära lappar lite överallt i stan.



Dom sitter överallt verkligen, och jag stör mig väldigt mycket på det. Senast idag blev jag sur när jag såg en sån här jävla lapp på vägen ner i tunnelbanan, och så bestämde jag mig för att ta reda på vad det är frågan om. Det visade sig att det är en mycket sjuk man som heter Ernesto Guerra som driver runt i hela Stockholm när han inte kan sova på nätterna och klistrar upp lapparna med sitt eget namn på. Han kallar sig själv för poet och sina nattvandringar för terapi. Jag kallar det för sabotage. Skaffa sönmtabletter och gå och lägg dig, sluta springa omkring och förstöra almänn egendom och tapetsera din egen vägg med ditt namn om det är en sån jävla bra terapi. Jävla dåre!

OBS! det här med bitterhet är någonting jag länge velat testa, jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: Linus

Då ska ni i MUF sluta springa runt på staden i Falun och sätta upp era vidriga blåa MUF lappar, det är sabotage, det är vidrigt och osmakligt. Tapetsera erat egna borgerliga högkvarter men smutsa inte ner hela staden!!! Jävla dåre

2009-01-13 @ 22:56:11
Postat av: Linus

Ni i MUF borde sluta springa runt i Stan (Falun) och andra städer och klistra upp MUF lappar över allt. Det kallar jag för sabotage nedskräpning och det är osmakligt. Ni kan tapetsera erat Borgarhögkvarter hur mycket ni vill men låt oss andra slippa läsa eran skit för det är just vad det är SKIT!

2009-01-13 @ 23:00:47
Postat av: Linus

Ni i MUF borde sluta springa runt i Stan (Falun) och andra städer och klistra upp MUF lappar över allt. Det kallar jag för sabotage nedskräpning och det är osmakligt. Ni kan tapetsera erat Borgarhögkvarter hur mycket ni vill men låt oss andra slippa läsa eran skit för det är just vad det är SKIT!

2009-01-13 @ 23:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback