SNART

Om en kort liten halvtimme så kommer jag att logga ut ifrån face och stänga av skärmen på min dator. Sen kommer jag att slänga av mig headsetet och slänga på mig kappan. Jag kommer att ta hissen en våning ner (jag är för lat för att gå, men jag kommer att skylla på klackarna) Där kommer Christoffer stå och vänta på mig, han kommer få en stor puss. Flera om han är dösnygg, vilket han faktiskt alltid är, så jag planerar in flera på en gång. Sen kommer jag ta honom under armen och promenera till ett ställe som heter Pontus där vi ska dricka cocktails. Det är nämligen som såhär, jag har fått ett nytt och hemskt spännande jobb idag. Och det ska firas!

Tydligen är min kompetens väldigt attraktiv på arbetsmarknaden under finanskriser. Who knew? Coolt!

Kommentarer
Postat av: V

Va roligt att du blivit en riktigt toffel! =)

Å grattis till det nya jobbet vad det nu är!

2009-01-16 @ 10:47:06
Postat av: Anonym

blev det en bra kväll?

2009-01-16 @ 11:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback