Genialiskt

Jag har ett nytt favoritprogram! Mammas pojkar! Det är det mest tragiska jag har sett, 30 svettiga och bystiga tjejer ska i tio avsnitt bråka om tre "åtråvärda" grabbar där deras mammor ska lägga sig i. Men, och här är den roliga tvisten, produktionsbolaget har lyckats hitta bottenskrapet. Bobby är min personliga favorit, han är runt trettio, inte särskilt attraktiv och kan nog inte ens byta toapappersrulle själv (han bor fortfarande hos sin mamma i ett hemskt pojkrum) Han jobbar som dörrvakt och ställde säkert upp i programmet för att kunna komma in på Stureplanskrogarna i en hel vecka utan att behöva köa. HONOM börjar tjejerna tävla och bråka om, det är genialiskt, LEDGENDARY!!

Sen blev det inte sämre när en gammal bekant ifrån falu-skogarna helt plöttsligt dyker upp och börjar bråka med strippan. På sitt knastriga dalmål börjar hon baktala strippan och hennes crew, och det ligger bråk i luften.

Vad har jag gjort för att förtjäna så fantastisk underhållning på en enkel torsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback