Mikaela Bergström som inte kan svenska...

... skickade ett fejkmail ifrån UPS med ett kontonummer. Tydligen så ska UPS ha en service där dom levererar nycklar till olika människor med två dagars ångerrätt, man får alltså kolla på en främmande människas lägenhet och äga nyckeln till den i två dagar och sen ångra sig. Och ångrar man sig så får man tydligen alla pengarna tillbaka. Det där lät ju hur smidigt som helst! Lite konstigt bara, att ingen på UPS i Sverige känner till den fantastiska tjänsten. Tokigt!

Kommentarer
Postat av: Amalou

hej! Måste bara säga att jag också haft kontakt med denna mikaela och började ana ugglor i mossen då hon ej svarade på frågorna i mailen, sedan var det ju jäkligt skumt att hon e svensk och inte kunde skriva på svenska;) fy fasen och där gick jag med på nöten, vikken jä..la människa. Alltså jag trodde naivt att jag aldrig skulle åka på ngt liknande, men där ser man...hon ville ha 5800 insatta först som sedan släpptes om jag ville ha lgh. Tur som fasen har jag ej betalt...men tänk de stackrarna som kanske har det. Och jäkligt konstigt att hon inte ens bryr sig mer om de som flyttar in. Har du anmält detta ngnstans? vart hittade du hennes annons? jag hittade den på lgh.se /Amalou

2009-10-29 @ 02:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback