Spärrat mobilabonemang

Min telefon är spärrad!!

hon - "du har inte betalat din förra faktura"
jag - "men jag har ju autogiro, det ska ju dras varje månad??"
hon - "ja, men vi har haft lite problem med det på sistone"
jag - "tycker ni inte att ni borde informera mig om detta??"
hon - "jo, vi skickade ett sms förra veckan"
jag - "jag har inte mottagit något sådant sms"
hon - "du är inte den första som säger det, vi har nog haft problem med det på sistone"
jag - "skämtar du? ni kan inte spärra mitt abonemang utan att jag har fått en möjlighet att veta att något är fel"
hon - "vi har rätt att spärra abonemanget om betalning, det står i avtalet. det är på ditt ansvar att se till så att pengarna kommer in"
jag - "JA MEN SÅG JAG INTE TILL ATT GÖRA DET DEN DAGEN JAG TECKNADE MIG FÖR AUTOGIRO???"

Jag hatar Tre!! Helt inkompetenta, allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback