TRAUMA

Det värsta med att gå i skolan var defenitivt och tveklöst, helt utan konkurrens skolfotograferingen. Det var så jävlajävla hemskt, och nu fick jag en flashback som heter duga. Oförberett smög sig chefen på mig och sa att det var dags att fotografera för någon hemsida eller nått. DÖDEN! Det är ingen bra hårdag idag, och jag accepterade det och tänkte att man inte kan vara snygg jämt. Tänkte : jag ska ju ändå inte utsätta mig för något värre än en dag på kontoret, till det så duger håret. Men fan, så blev det inte så. Åh bilden blev så illa, inget att göra åt det. Det gjorde min fantastiska dag fulländad. Kan inte sätta på mig skorna OCH blir förevigad på bild med ett inte ok utseende.
godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback