Hemma

Efter lite skön surfning i Cocoa Beach så for vi till det fantastiska New York. Där shoppade vi upp alla våra stålar och åt massvis med god mat. Jag fick även två stora drömmar uppfyllda; frihetsgudinnan och väskan.

Jag ska lägga upp lite roliga bilder så fort jag lyckas trolla in dom till datorn.

Just nu sitter jag på SvD där verkligheten sakta kommer över mig. Det är höst och mörkt ute, jag är en stundvis väldigt olycklig olga som just nu endast kan beskrivas med ett ord: oklar.
För att hjälpa verkligheten på traven så kollar jag vad jag har missat i politikväg, och just med anledning av det så lanserar jag en "dagens" på min fantastiskt egotrippade blogg. Nämligen (trumvirvel) Dagens fniss. Det är precis så enkelt som det låter. Ett inlägg om något som får mig att le.

Kommentarer
Postat av: V

olga sämst i världen på att höra av sig? ;)

2009-09-08 @ 18:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback