Alla hjärtans dag

Även om jag är singel och väldigt ensam och väldigt mycket ogillar alla hjärtans dag som närmar sig aldeles för snabbt så kan jag inte ignorera bort det. Det är dan före dan före fucking dopparedan, bokstavligen!! Någon måste man uppvakta right?



Snygg tjej på väg med en alla hjärtans dag-present

27864c7a09cab277c95e70cdecd263ce.png
Fin utsikt på promenaden, jag älskar Stockholm!

Mitt alla hjärtans dag-hjärta gav jag till en kund som just handlade en stor kampanj av mig och hjälpte mig upp till 180% (!!!!!!) av min budget!! Helt spontant och mycket uppskattat!


Kommentarer
Postat av: Hanna Jensen

du och lillasyster min är stört välkommna till min lilla stad Toppensala på en alla <3s fika på mitt favorit café storken ^^ ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback