Att leka hemmafru...

Jag hatar dethär med att vara fattig.. Vad hände med alla oräknerliga, underbarqa och helt bekymmerslösa takeaway-kvällar? Det ser ut som att jag ska äta skit. Det är spagetti och köttfärssås. Men det ser ut som skit. Om ni undrar varför jag bloggar dåligt så är det för att jag är fast i en ekonomidepression. Allt är tråkigt och allt är skit. Här bjuder jag på lite... skit:


Jag försöker laga mat. Det stämmer, jag ska äta det där!


Dom här jävla matlådorna symboliserar min misär så bra.. Och jag hatar dom för det. Jag hatar matlådor och jag hatar det faktum att de måste diskas också.


UUUUSCH!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du laddar inför imorgon med lyxmiddag! IMORGON KÖR VI!!

Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback