Dålig premiär...

Jag tänkte ju börja ta med mig matlåda till jobbet.. Spara pengar och många gånger äta både nyttigre och godare jämfört med att äta ute, ni vet. Så igår lyckades jag faktiskt laga till en mumsig rätt som jag placerade i en matlåda. Imorse tog jag fram matlådan, la den i en påsa och ställde den vid dörren. So far, so good. Sen fick jag springa till bussen, tiden var knapp, olga var trött och matlådan blev glömd.

Humörometer: Jag hatar min hjärndödhet, jag är bitter och jag hatar snoozfunktionen på telefonalarmet..

Kommentarer
Postat av: X

Det är lätt hänt. Personligen gillar jag inte snoozen alls. Man kan se det positivt också, nu slipper du laga mat ikväll :)

2010-01-13 @ 11:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback