Jag vet att jag upprepar mig



Men jag stör mig något innerligt på Peter Eriksson (mp)!! JAG STÖR MIG!!!

Skulle miljöpartiet vinna typ egen majoritet (jag tackar gud för att det aldrig skulle kunna hända) så skulle dom genast stänga ner alla kärnkraftsverk och som han själv uttrycker det "börja satsa" på förnyelsebar energi. HUR ANSVARFULLT ÄR DET? Idag, när vi har massa rackarns kärnkraftverk och när vi, faktiskt, har "börjat satsa" på förnyelsebar energi så måste jag ändå betala över 15 spänn för samma mängd el som jag normal betalar 50 öre för, och detta för att det är en köldshock i landet. Det är alltså så pass kallt att vi idag har svårt att försörja sveriges invånare med El, och då vill dom stänga ner alla kärnkraftverk (som idag står för 50% av sveriges energiförsörjning)
Vad ska jag då göra i min lilla lägenhet i Stockholm för att inte frysa ihjäl? Elda i kamin? Om alla som idag använder kärnkraftsel skulle göra det hela vintrarna så skulle jorden totalt gå under utav koldioxidutsläpp (inte enligt mig, enligt alla dommedagsprofeters beräkningar) Jag vill inte gå tillbaka till fucking stenåldern. HÅLL ER BORTA IFRÅN MAKTEN MILJÖPARTISTER!!

Dina idéer är hjärndöda Peter! Du är osmart och ologisk och totalt jävla ansvarslös.

Kommentarer
Postat av: Veronica

jo vi är lika kära fortfarande :) jasså hur länge var ni sambos då? vaför tog det slut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback