Myspys helg

Fredagen spenderades med en underbar vän, en delikat marulkmiddag (jag har upptäckt en ny favoritfisk) och flera flaskor vin. Tanken var att vi skulle titta på Lets Dance, men det var mycket trevligare att dricka vin coh deeptalk:a, så det fick bli reprisen idag istället. Morgonen spenderades som sagt med godis i sängen och dagen med duntäcket i soffan. Jag är sjuk igen och sitter och snorar, hostar och tycker synd om mig själv. Kvällen kommer jag spendera med den hög av hyrfilmer som jag ska börja beta av samtidigt som jag ska äta lite homedelivery-käk, fantastiskt att slippa gå ut en sån här iskall dag!

Hoppas att ni får en roligare kväll än sjuka och eländiga mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig olgis!

2010-01-09 @ 21:50:43
Postat av: Björn

OJ det är Björn som skriver (det förra alltså..)

2010-01-09 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback