Här kommer en bild till er ifrån segelbåte...

img_1016 (MMS)

Här kommer en bild till er ifrån segelbåten som jag är på just nu. Det blev en spontantur till Falun där jag har seglat med en liten samling vänner + mor och hennes Klas till sjön Stora Melpad där vi har haft picknick och badat och solat. Vi har firat mor som fyller 50 idag på detta ljuvliga sätt. Just nu seglar vi tillbaka för att släppa av mig som måste bege mig till Stockholm igen för att jobba lite mer innan jag får gå på semester.


Kommentarer
Postat av: ANTE

jävligt läckert!!! ;-)

2010-07-07 @ 17:36:27
Postat av: Anonym

jävligt läckert!!! ;-)

2010-07-07 @ 17:37:20
Postat av: Anonym

du är så väldans cool olga. ta mig med och segla dem 7 haven :)

2010-07-07 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback