Jag har förälskat mig i...

... denna übertöntiga datorväska. Den är ju jättesnygg! Men jag kanske borde börja med att investera i en ny dator först?



Visste ni förresten att jag startade denna blogg när jag köpte min laptop för typ hundra år sedan? Jag kan även berätta att det även betyder att min dator är typ hundra år gammal. Men anledningen till att jag bara inte lyckas köpa en ny dator är för att jag inte hittar någon som jag vill ha. Jag är mac-retarded och klarar inte av operativsystemet, jag vill ha en liten och lätt dator men jag vill ha ett normalstort tangentbord. Och när jag hittar en sådan dator så kan jag inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha på datorn och skiter i att köpa den på grund av min beslutsångest.

Kommentarer
Postat av: Shervin

Hp-mini ! :)

2010-07-10 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback