Biopremiär igår

Igår träffade jag Johan som jag åt middag med över en diskussion om Gaza, inser att jag måste spetsa mina argument lite tills nästa gång jag ska ta den diskussionen. Den goda maten följdes av en bioremiär av nya rullen A-Team.



Den här filmen var riktigt, riktigt kass. MEN (och det här är ett ganska viktigt men) filmskaparna verkade ha det på känn, att den skulle bli riktigt risig. Så igenom hela filmen så kändes det som att dom liksom drev med sig själva. Efter att man hade kommit över chocken över hur extremt dålig den var så var det stundvis ganska så underhållande med andra ord. Skulle nästan kunna säga att den är sevärd. Sevärd men riktigt dålig och ganska kul. Där har vi det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback