När man inte kan vara ute själv och kampanja

Då värmer det extra mycket att se att andra eldsjälar gör det. Träffade Edvin igår när jag var på väg hem ifrån ett kundbesök, härligt med lite kampanj-glädje. Det är en glädje jag inte har upplevt på över ett år. Två år.. Gud vad tiden går fort, jag trodde aldrig att dagen skulle komma då jag slutade kampanja. Det är lite tråkigt, jag tycker om det, att prata med osäkra väljare och lyssna på dom. Förklara varför jag tänker rösta Moderat, och göra det med en väldig entusiasm som på något vis smittar av sig. Och rätt som det är så har några av de osäkra jag pratat med anslutit sig och är själva glada kampanjare som delar ut egna blad. det var TIDER det!! Nu bara jobbar jag och är inte alls särskillt glad.


Glada duktiga Edvin som hjälper till att vinna valet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback