SMS-vaka och ny motionskompis

Igår invigde jag mina nya träningskläder och min nya motionskompis. Vi knallade runt nere vid vattnet i årstaviken vilket var en helt perfekt aktivitet under en så solig kväll. Avslutade det hela med en brakmiddag OCH (håll i er nu) jag lyckades även göra en matlåda av middagen. Ingrid, Hampus och jag har nämligen startat matlådekampen på jobbet, med start idag. Det går ut på att vi alla måste spara pengar varför vi har utmanat varandra. Matlåda varje dag, den som glömmer bjuder alla andra på lunch nästa dag.

Kvällen avsluades med en pirrig lång väntan på ett SMS. Supertöntigt men än dock väldigt viktigt. Kan även berätta att det kom och det var positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback