Världens sötaste student

Efter en extremt stressig dag så lyckades jag igår eftermiddag äntligen gratulera min favoritstudent Karing Pling Ting. Hon var magiskt vacker och sprudlande glad. Urgod mat och mycket champagneskålar blev det, och jordgubbstårta och godis. Sen skålade Kakan lite för mycket och det blev lattemamma-mode på henne (kommer ni ihåg fyllefilmen med henne?) Karin fick till sist husarrest och låg och sov när alla mindre fulla syskon och besökare gick vidare på fest.

Karin är underbar, och nu har hon äntligen tagit studenten. Med finfina betyg, visst karin? ;) (Det var jag som värvade Karin till MUF, så jag har lite dåligt samvete för betygsbiten...)




Kommentarer
Postat av: karin

Tack för att du delade min dag! Älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback