En plantering i min lägenhet, eller bara kvarglömt?

En plantering: en avsiktligt kvarlämnad ägodel hos någon som man nyligen börjat träffa. Ett mycket taktiskt drag utav den som är intresserad av att ses mer. Det är ett tecken på att personen som planterat trivs hos dig, det kommer mer liksom.

Kvarglömt: ett misstag, betyder ingenting och bör ej övertolkas.



Vad denna skjorta betyder har jag ingen aning om. Men den luktar underbart och är ett helt perfekt plagg att mysa omkring i denna söndag. Jag hoppas att den är planterad!

 


Kommentarer
Postat av: Johan..

Vems kan det vara da?

2010-05-23 @ 21:57:06
Postat av: Anonym

Avsikten är en plantering, för vem vill inte träffa dig igen.

2010-05-23 @ 22:08:00
Postat av: olga

du har så rätt anonym, jag är alldeles för fantastisk för att inte vilja ha mer av.



hoho!

2010-05-24 @ 13:17:49
Postat av: Anonym

:(

2010-05-25 @ 00:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback