Ettårsjubileum

För exakt ett år sedan så jobbade jag min första dag på Metro. För exakt ett år sedan så kom mitt ex's älskarinna och gav mig min jobbtelefon och för exakt ett år sedan så var jag väldigt olycklig. Idag har det alltså gått ett år och mycket har hänt. Pojkvän blev ex, den då nya lowbudget-telefonen fick en spricka i displayen, hon slutade på Metro och jag kan inte längre kalla mig själv för olycklig.

Jubileumet har lett till eftertanke och nu funderar jag övervad jag gör här på Metro. Det känns som att den säljtjänst som jag sökte snarare har visat sig vara mer en kundtjänstroll idag. Mitt driv att komma frammåt, utmanas och göra affärer har tvingats stannat upp och just nu handlar allt istället om anmälningar, internmöten, bannermaterial och kundkortsuppdateringar. Faktum är att det har varit så en längre tid men att jag har varje dag intalat mig att det nog bara är tillfälligt. Igår efterlyste jag försäljning i min roll som säljare och idag fick jag en utmaning, nämligen att uppdatera mina 700 kundkort...

Detta är helt klart någon som jag måste tänka på...


Men stort grattis till Metro, ni har nu haft  världens bästa Olga hos er i ett år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

han var ett riktigt svin..

2010-09-21 @ 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback