God morgon!

Jag hade en riktig skiteftermiddag igår, jätteirriterande. Uppdraget var att skruva upp mitt nya badrumsskåp. Först upptäckte jag att hyllan jag köpt saknade hyllplan (tack IKEA för att det framgick tydligt att dessa måste köpas separat.......) Och när det sedan var dags att borra så inser jag att borren som jag fått i inflyttningspresent saknade de ganska essentiella borrarna. En kvart innan typ alla affärer stänger så beger jag mig ner för att leta efter borrar. jag hinnher bli idiotförklarad på två ställen för att på det tredje äntligen hitta det jag söker (som tyvärr inte fanns i vare sig butik eller på lagret denna vecka)

För att göra en lång historia kort så ser det förjävligt ut i mitt badrum just nu och jag har inget badrumsskåp alls.

Den enda slutsatsen jag kan dra av detta är att jag behöver en man med ett rejält verktygsset!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om damen bjuder hem mig så ska jag se till att borrsetet följer med och med mina starka muskler kunna sätt upp ditt badrums skåp. Gäller vid inbjudan från dig Olga.

2010-09-09 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback