Kungarna av Tylösand

Det är ju extremt underhållande att få följa 8 helt efterblivna, feta och jävligt slitna white trashes på primetime en gång i veckan, det här kommer att bli en favorit på min tv-tablå! Men jag tänkte inte kommentera programmet närmare utan fokusera på en sak som jag noterat och inte riktigt kan släppa. Det är den här profilen Nemo... I NRJ sa han att han har legat med ca 130 tjejer vilket är äckligt. HUR FAN KAN 130 TJEJER VILJA LIGGA MED DEN KILLEN??? Men det jag inte kan släppa är något annat, nämligen att han utseendemässigt påminner väldigt mycket om en annan kvällspress-profil som var högaktuell för några månader sedan.

Någon som håller med?


Nemo och Mats Alm, lika som bär!! Riktiga kvinnotjusare båda två...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt bra lika som bär. En kommentar om programmet skulle uppskattas :) personligen tycker jag att det var underhållande att se Sveriges Bottenskrap som ska bo i samma hus i 1 mnd. Den ena fulare än den andra och den ena vidrigare till sättet än den andra. Kan bli bra underhållning men jag tror hela Sverige känner avsmak till sättet att vara och hånar Nemo och gänget i lång tid framöver. Inte riktigt samma status på StureP som PH-gänget får :) Men jag kommer bänka mig framför tv varje Onsdag kl 22.

XOXO

2010-09-09 @ 11:38:39
Postat av: r

japp dom är lika.



snart val... dags att visa lite engagemang?:)



tanken på butlers på tunnelbanan som går runt med bröstpumpar är skrämmande, vinner rödgröna då måste vi emigrera.

2010-09-09 @ 17:42:37
Postat av: mathilda

hahahha sjukt likt, tänker på det jämt. var tvungen och googla om någon hade haft samma tankar och visst, så var det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback