Mer sliten tjej går inte att hitta tror jag

Valvaka med fina vänner. Mys och fylla och rätt mycket cp-betende blev det. En djupare valanalys kommer när en jävligt ihärdig bakfylla lämnat min kropp. Men man kan inte skylla på bakfylla heller, för jag var jättesliten igår också. Kan liksom inte ens förmå mig att lägga upp en bild på hur jag faktiskt såg ut på valvakan, så ni får en bild på hur jag såg ut bakifrån! Men det var valrörelse, jag antar att man får se ut som skräp då...



MODERATERNA GJORDE SITT BÄSTA RESULTAT EVER!! stort hurra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jääävligt snygg snubbe det där!

2010-09-20 @ 20:12:35
Postat av: Anonym

jävligt snygg tjej som man får se ryggen på.. :)

2010-09-20 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback